2014年11月8日 星期六

Murmur

縱使生活到處都有失望的理由,不如意的事情很多、複雜的人很多、讓人難過的社會新聞很多。


但總會有人提醒你世界上還有愛和希望。

不離不棄的陪伴和一通電話就可以點亮一整天的灰暗,讓我相信生活還有溫暖。


祝安。






那生活還過分激動 / 沒什麼我已經以為能夠把握

而我 不再覺得失去是捨不得 / 有時候只願意聽你唱完一首歌

在所有人事已非的景色裡 / 我最喜歡妳


我最喜歡妳

—— 張懸 《喜歡》

1 則留言:

  1. Madhya Pradesh Board MPBSE Last Years Previous Year Question Papers for Class 12th all Subjects MP Board MPBSE Last Previous Year Papers for Class 12th all Subjects with Solutions MPBSE 12th Question Paper 2021 Free PDF Download MPBSE 12th Maths Previous Year Question Papers MP Board Plus Two Science Previous Year Question Papers Madhya Pradesh 12th Class Social Science Previous Year Question Papers. MPBSE 12th Question Paper 2021 MP Board 12th Model Paper 2021 MP 12th Previous Paper 2021. MP BSE 12th Model Questions Papers Blue Prints Download 2021.

    回覆刪除